Bereik jij niet de juiste doelgroep voor je vacatures en krijg je hierdoor niet de benodigde sollicitaties binnen om de vacature(s) te vervullen? Vervelend, want dit belemmert de groei van je organisatie! Door middel van gerichte doelgroep campagnes zorgen wij voor zichtbaarheid van de vacatures onder jouw doelgroep, wat leidt tot sollicitaties.
Wij analyseren waar jouw doelgroep zich online bevindt en segmenteren de doelgroep op basis van demografische gegevens, geografische gegevens, interesses en online gedrag. Door deze segmentatie kunnen we de doelgroep gericht targeten en zetten we verschillende kanalen in, als Facebook, Instagram, YouTube, Google Ads en Job boards. Hierdoor kunnen we efficiënte campagnes realiseren. Door zichtbaar te zijn via de verschillende kanalen wordt de doelgroep overtuigd.
Wij vinden het belangrijk dat investeringen terug gerekend worden naar concrete leads. Daarom maken wij altijd inzichtelijk wat onze campagnes voor jouw business opleveren. Dit doen wij met interactieve live data dashboards welke je op elk moment kunt bekijken. KPI's waarop we sturen zijn zichtbaarheid, kosten per klik, kosten per sollicitatie, conversiepercentage en wanneer mogelijk kosten per plaatsing.
Intro
Plus
Meest gekozen
Pro
Doelgroep campagnes zijn campagnes waarmee content onder de aandacht wordt gebracht bij een specifieke doelgroep. Door middel van uitgebreide targeting opties segmenteren we deze doelgroep. Hierbij kun je denken aan demografische kenmerken, geografische kenmeren, interesses, functie, opleidingsniveau, opleidingsrichting en gedrag. Door deze uitgebreide targeting opties kun je de doelgroep bereiken die voor jou interessant is. De kanalen worden afgestemd op de doelgroep.
De content wordt ook afgestemd op de doelgroep. Hierdoor zal de doelgroep op verschillende kanalen content voorbij zien komen. Hierbij kan je denken aan Facebook, Linkedin, Instagram en bijvoorbeeld banners op andere websites. Door aanwezig te zijn op verschillende kanalen wordt de kracht van herhaling onder de doelgroep toegepast, wat leidt tot conversies/leads.
Onder het genot van een bakje koffie gaan we om tafel en bespreken wij jouw doelen. Samen achterhalen wij jouw wensen en behoeften en doelgroepen. Daarnaast leren jouw bedrijf beter kennen. Dit gesprek is het fundament waarop wij de campagne verder gaan uitbouwen.
Alles begint met data. Wij doen onderzoek naar jouw doelgroep en proberen deze tot in de puntjes te leren kennen. Op basis van ons fasesysteem denken wij de campagne uit.
Wij bespreken het advies op basis van jouw doelstellingen. Hierin staat de campagne opbouw, campagne middelen, kanalen, doelgroepen, doelstellingen en content.
Tijd om live te gaan met de campagne. Tussentijds houden wij jou op de hoogte van de resultaten en optimaliseren wij de campagnes continu.
Heb jij een marketinguitdaging, wil jij eens sparren of gewoon een kopje koffie doen? Neem dan contact met ons op. Boost your business!