ParkLounge Kampen

Een nieuwe loungeplek, voor én door jongeren: dat is ParkLounge Kampen. Jongeren van 12 tot 16 jaar mogen meedenken én meewerken aan de invulling van een nieuw stadspark, dat de hele zomervakantie beschikbaar is. Hoe tof is dat!

Beeldmerk ParkLounge Kampen

Bij een nieuw initiatief hoort natuurlijk een beeldmerk en een visuele identiteit. Chill, fresh, natuur: op basis van diverse kernwoorden is het ontwerp gecreëerd en afgestemd op de doelgroep, zodat de jeugd geactiveerd wordt. Daarnaast straalt de visuele identiteit verbinding uit, wat past bij de gedachtegang van het park.

Beeldmerk & visuele identiteit

Om de jongeren te enthousiasmeren over dit toffe initiatief zijn we door gemeente Kampen benaderd om een korte promovideo vast te leggen op locatie. Snelle oplevering? Deze uitdaging gingen wij niet uit de weg! Binnen een dag was de video geschoten, ge-edit en opgeleverd.

Deel deze pagina:

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?