De huisstijl van Capital Spring

Specialist in financiële capaciteitsvraagstukken, dat is Capital Spring. Het nieuwe label kenmerkt zich door de oprechte interesse, het continu verbeteren, en een positief kritisch en persoonlijk karakter. Wij gingen aan de slag met het huisstijl ontwerp van Capital Spring. Zo is deze ontstaan!

Huisstijl ontwerp

Een blauw in combinatie met een blauw-groen variant vormen de basis in de huisstijl van Capital Spring. Hoewel er traditioneel in de financiële sector vaak een donkerblauwe kleur wordt gekozen, kiezen we voor Capital Spring voor een creatievere, moderne variant. De kleur blauw straalt betrouwbaarheid, solide en Finance uit. Een blauw-groen ondersteunt de stabiele, groeiende uitstraling en staat voor stabiliteit, groei en ambitie. Binnen de huisstijl worden de kleuren in een verloop gebruikt.

Solide, energiek, Finance, de mens centraal, dynamiek en verbindend: dat zijn de sleutelwoorden en kernwaarden voor Capital Spring. Het logo visualiseert deze woorden en de C en de S van Capital Spring vormen de basis voor het logo. Hierdoor ontstaat er een helder, herkenbaar en onderscheidend icoon met een dynamische en zakelijke uitstraling.

Het logo is doorgevoerd in verschillende communicatiemiddelen en fleetmarketing.

Doorvoering huisstijl in middelen

Deel deze pagina:

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

Niks missen op marketinggebied?

Blijf op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen, succesvolle usercases, concrete tips & tricks en laat je inspireren.