Website FC Utrecht Werkt

Onlangs besloten FC Utrecht en DDF People de samenwerking met elkaar aan te gaan. Dit resulteerde in het prachtige concept FC Utrecht Werkt. FC Utrecht Werkt helpt Utrechters aan hun ideale baan door inzet van hun expertise en het grote netwerk dat ze tot hun beschikking hebben. FC Utrecht Werkt schakelde de specialisten van Brainpink in om de website en social media campagnes in te richten.

Hoe gingen wij te werk?

De totstandkoming van het project FC Utrecht Werkt begon bij ons met een uitgebreide brainstormsessie. We duiken met het team de (digitale) boostroom in en produceren samen een stroom aan ideeën. Iedere discipline binnen het team laat zien wat voor idee er is en hoe het gerealiseerd kan worden.

Medewerkers vanuit de verschillende afdelingen geven feedback en input vanuit hun eigen vakgebied. De beste ideeën worden vervolgens uitgewerkt en gepresenteerd aan FC Utrecht Werkt.

FC Utrecht Werkt website
FC Utrecht Werkt website

Verfijning vanuit verschillende disciplines

Nadat er feedback vanuit FC Utrecht Werkt volgde zijn we verder gegaan met het verfijnen van de concepten. We gingen als eerst aan de slag met de website. Op basis van de door FC Utrecht aangeleverde huisstijl is ons online marketing team begonnen met het inrichten van de website. De specialisten van Brainpink bepaalden welke pagina's moesten worden gerealiseerd en hoe deze pagina's moesten worden vormgegeven.

Inhoud van de website

Mede met behulp van input van FC Utrecht werden de teksten geschreven. Er werd rekening gehouden met de wensen vanuit de club, maar ook met de wensen van FC Utrecht Werkt. Met behulp van een content specialist resulteerde dit in overtuigende en wervende teksten voor de website.

Nadat de teksten waren geschreven gingen de grafische vormgevers van Brainpink aan de slag. Zij zorgden ervoor dat er passende afbeeldingen konden worden gebruikt op de website en social media kanalen van FC Utrecht Werkt.

Social media

Op basis van de beelden konden de social media marketeers aan de slag. Een uitgedachte strategie resulteerde in verschillende uitingen op diverse kanalen van FC Utrecht Werkt, FC Utrecht en DDF people. Onze social media strateeg Jorn bedacht pakkende en wervende uitingen waarmee de social content op zou vallen.

Deel deze pagina:

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

Niks missen op marketinggebied?

Blijf op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen, succesvolle usercases, concrete tips & tricks en laat je inspireren.