Zuidberg 2585
Zuidberg campagne

Content & Design

Zuidberg viert 40 jarige bestaan met een nieuwe bedrijfsvideo

Zuidberg viert 40 jarige bestaan met een nieuwe bedrijfsvideo

Graphical

Zuidberg bestaat 40 jaar en dit wordt gevierd met een spiksplinternieuwe bedrijfsvideo! Er zijn twee nieuwe bedrijfsvideo's gemaakt en daarnaast is er een mooi campagnebeeld gemaakt die werd gebruikt voor social media advertenties. Zo heeft Zuidberg het 40 jarig bestaan groots aangekondigd!

Klant:
Zuidberg

Opdracht:
campagne & video

Het succes, de trots en het 40 jarig bestaan

Voor de social media advertenties moest een goede branding en strategie komen. Onze head of production & concepts Alexander en creative lead Jacob hebben de koppen bij elkaar gestoken en zijn met een goed plan naar Zuidberg gestapt. Er is een aanpassing gedaan in het logo, namelijk de zin “40 years 1982-2022” is toegevoegd. Het succes, de trots en het 40 jarig bestaan is wat centraal stond in de hele campagne en video. Voor de campagne moest een mooi en scherp campagnebeeld worden geschoten. Alexander heeft bij Zuidberg foto’s geschoten die voor zowel de campagne als voor op de website kunnen worden gebruikt. Dit campagnebeeld is ook gebruikt voor de gevel bij Zuidberg en voor verschillende vlaggen en posters van Zuidberg. Daarnaast is het nieuwe logo op een klein speldje gedrukt, die de medewerkers op de werkkleding kunnen spelden.

De spiksplinternieuwe bedrijfsvideo

De spiksplinternieuwe bedrijfsvideo van Zuidberg geeft het succes, de trots en het 40 jarig bestaan van Zuidberg in anderhalve minuut weer. We hebben de essentie van Zuidberg in in deze video weergegeven. De video is te vinden op de website en op de social media kanalen van Zuidberg. Alexander heeft eerst met Jacob een goede brainstormsessie gehad waar verschillende ideeën uitrolden. Hieruit ontstond een creatief concept en een storyboard, welke de basis waren voor de video. Toen was het tijd om te filmen! Als gecertificeerde dronevlieger schoot Alexander de meest spectaculaire beelden. In combinatie met het filmen van de medewerkers binnen het bedrijf en het schieten van foto's was er genoeg materiaal om wat moois te creëren! Dit is uiteindelijk tot uiting gekomen in twee video's; een externe video die gedeeld is op de website en socials en een interne video die gedeeld is met alle medewerkers.