Hoe kunnen we je helpen? Neem contact op
Code Deta is dé expert in het matchen van operators en monteurs met de juiste werkgever in de procesindustrie. Met een slimme strategie en creatieve marketingtechnieken hebben we Code Deta geholpen om meer dan 500 sollicitanten aan te trekken. Zijn wij trots op dat resultaat? Zeker weten! Nieuwsgierig naar hoe we dit hebben aangepakt? Lees hier het hele verhaal.
Online marketing strategie
Onze samenwerking met Code Deta begon met een flinke duik in de doelgroep. We spraken met kandidaten om hun pijnpunten, drijfveren en gedrag te achterhalen. Met die kennis hebben we een kandidaatreis uitgestippeld die perfect aansloot op wat potentiële kandidaten écht nodig hadden. We wisten precies welke kanalen op welk moment moesten worden ingezet, en hoe we die zo konden inzetten dat de betrokkenheid en conversie door het dak gingen.
Zoekmachine Adverteren (SEA)
Gerichte advertenties via Google deden precies wat ze moesten doen: de juiste mensen bereiken én de zichtbaarheid verhogen.
Social Media Ads
Met platforms als LinkedIn en Facebook maakten we advertenties die precies inspeelden op de interesses en behoeften van potentiële kandidaten.
Conversie Optimalisatie (CRO)
We hebben de website van Code Deta geoptimaliseerd om meer uit elk bezoek te halen. Het resultaat? Een flinke boost in sollicitaties en aanmeldingen.
Jobboards
Door gebruik te maken van diverse jobboards, bereikten we een breed scala aan potentiële kandidaten die actief op zoek waren naar nieuwe uitdagingen.
Email marketing
Met slimme, gepersonaliseerde e-mails zorgden we voor gerichte communicatie die precies aansloot bij wat kandidaten zochten.
Wat is er bereikt?
500+
Sollicitanten
€28,87
Kosten per sollicitant
451.718
Bereikt publiek
Onze samenwerking met Code Deta laat zien hoe een slimme marketingstrategie écht het verschil kan maken. We begonnen met onderzoek onder bemiddelde kandidaten om te ontdekken wat hen motiveerde om van baan te wisselen. Die inzichten vertaalden we naar krachtige campagnes op de juiste kanalen.
We merkten dat het niet altijd makkelijk is om leads goed en overzichtelijk te beheren.
Daarom hebben we voor Code Deta een dashboard ontwikkeld om de workflow te optimaliseren. Hierdoor had Code Deta snel inzicht in nieuwe leads en waar ze vandaan kwamen. Tegelijkertijd konden wij bij Brainpink Digital direct de kwaliteit en kwalificaties van de kandidaten beoordelen, zodat we de campagnes konden bijsturen. We zijn trots op deze samenwerking en kijken uit naar nog meer succes met Code Deta en andere partners in de toekomst.
15.000
gebruikers
Skillscv, een nieuw HR-platform, zocht een vliegende start voor hun gloednieuwe app. We ontwikkelden een strategie en zorgden voor meer dan 15.000 gebruikers.
522
werkzoekenden
Code Deta stond voor de uitdaging om nieuwe kandidaten te vinden. Met gerichte campagnes plaatsten we meerdere kandidaten succesvol bij opdrachtgevers.
115
Leads
Voor Generatie Morgen hebben we een gerichte campagne ontwikkeld die meer dan 100 kwalitatieve leads opleverde voor hun whitepaper 'Future-Fit HR'.
600+
dakinspecties
Met 30 jaar vakmanschap in dakbedekking, zet Uniekdak vol in op digitale groei en leadgeneratie, zelfs in een concurrerende markt. Samen gingen we deze uitdaging aan en behaalden meer dan 600+ leads voor een dakinspectie.
43+
Leads
SOMA Bedrijfsopleidingen, een specialist in de infrasector en verticaal transport, stond voor de uitdaging om het imago van bedrijfsopleidingen een frisse, moderne make-over te geven en hun digitale marketingstrategie te versterken. Tijd om die bouwhelmen af te stoffen en de wereld te laten zien wie ze echt zijn.
40+
Gekwalificeerde sollicitanten
Van der Sluis, koploper in installatietechniek, constructie en agrarische oplossingen, wilde de beste vakmensen aantrekken om hun diensten te blijven garanderen. Wij gingen voor ze op zoek naast deze toppers.
Plan jouw gratis adviesgesprek en laat vandaag je resultaten nog verbeteren!
Plan je gratis adviesgesprek