Al eeuwenlang zijn we geïntrigeerd door kleuren en hun betekenis. Elke kleur is niet alleen visueel anders, maar roept ook een ander gevoel op en beïnvloedt ons gedrag. Kleuren zijn wat dat betreft net mensen: elk met hun eigen karakter, energie en verhaal. Daarom hebben we gekozen voor een palet vol verschillende kleuren die onze website tot leven brengen. Niet alleen omdat het mooi oogt, maar omdat elke kleur een eigen persoonlijkheid vertegenwoordigt en iets laat zien van onze wereld, de mensen met wie we werken en de verhalen die we samen schrijven.
We werken met uiteenlopende mensen, branches en doelgroepen. Elk met hun eigen drijfveren en dynamiek. Wij bewegen mee in al die tinten, zodat jouw marketing die pot met goud aan het eind van de regenboog vindt.
“We wilden een website bouwen die net zo menselijk aanvoelt als de mensen voor wie we ‘m maken.”
Jaco, Head of Development
Elke tint staat voor een ander type mens, gedrag of doelgroep. Ons nieuwe design laat dat letterlijk zien: de vorm van bovenaf toont een persoon, met een pijltje dat de juiste richting aanwijst. Dat pijltje symboliseert wat wij doen. Wij wijzen de weg en helpen merken vooruit.
Ook in ons nieuwe logo zit die gedachte verwerkt. De twee i’tjes in Brainpink lijken op kleine figuurtjes, ofwel mensen die naast elkaar staan. Zo herinneren ze ons eraan waar alles bij ons om draait: data gestuurd, mens gedreven.
Je weet hoe je moet klikken... ;)