CGN corporate identity

De activiteiten en idealen van CGN zijn op passende wijze vertaald naar een gehele identiteit.

CGN staat voor dé Europese dans- en muzieksport en wordt herkend als professioneel podium voor deelnemers die zich willen ontwikkelen op het gebied van techniek en creativiteit. Het beeldmerk visualiseert dans, muziek en spektakel, het font gaat terug naar het eerste beeldmerk van CGN en de kleuren staan voor inclusiviteit en diversiteit. De kleur van de banier neigt tegen het rode aan, wat staat voor passie en liefde voor activiteit. Het lichte kleurverloop hierin symboliseert vooruitgang en lef.

Ter versterking van de identiteit en de naamsbekendheid is de pay-off 'Feel the heARTbeat' ontwikkeld. Deze pay-off weergeeft de beleving van CGN: het gevoel van voor, tijdens en na optredens voor deelnemers, de reactie van het publiek en het geraakt en geïnspireerd worden door de prachtige optredens. Het zorgt ervoor dat zintuigen worden geprikkeld én dat je hart sneller gaat kloppen.

Deel deze pagina:

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?