Cases

Bos Bedden

"Hoe trek je meer showroombezoekers en online afspraken?" 

 

Bos Bedden wilde meer mensen in de showroom en meer afspraken via de website. Met een slimme combinatie van SEA en Social Media campagnes hielpen we de beddenspeciaalzaak groeien. 

Schermafbeelding 2024 12 31 om 11 55 45

Van strategie naar meer winkelbezoekers 

Bos Bedden is een beddenspeciaalzaak met vestigingen in Nieuwleusen en Nijverdal. Met merken als Auping, Avek, Eastborn, Mline en Kayori helpen hun adviseurs klanten aan het perfecte bed. Bij Bos Bedden draait het om luisteren naar de echte droom van de klant en niet om verkopen met als doel zoveel mogelijk omzet te halen. Dat vertaalden we ook online. 

De uitgangspunten voor de online marketingstrategie van Bos Bedden 

Analyse en strategie  

We startten met een onderzoek naar de bestaande marketingkanalen en de klantreis. Waar zaten de kansen, en waar kon de conversie beter? Dit vertaalden we naar een hands-on strategie. 

Zoekmachine adverteren (SEA)

Doel: meer afspraken via de website en meer showroombezoekers. Campagnes werden continu geoptimaliseerd op conversies en kosten per acquisitie.

Social Media adverteren

Doel: meer zichtbaarheid en meer mensen naar de winkel. Gericht targeten zorgde dat juist de juiste doelgroep werd bereikt.

Het resultaat: meer afspraken en bezoekers 

1600

Winkelbezoekers

€9,90

Gemiddelde CPA

4.33%

conversiepercentage

100%

Afspraken via website

De uitdaging 

Bos Bedden wilde het maximale uit hun online kanalen halen. Er waren campagnes ingericht, maar er lag nog veel potentie. Door een scherpe strategie en slimme inzet van SEA en Social Media hebben we die kansen benut.

Het eindresultaat? Een online strategie die meer afspraken, meer bezoekers én meer zichtbaarheid opleverde en Bos Bedden helpt hun klanten nog beter van dienst te zijn. 

Jeroen uitgeknipt

Ook online succes behalen met jouw bedrijf?

Plan jouw gratis adviesgesprek en laat vandaag je resultaten nog verbeteren!