UX/UI design
Software
Website development
SEO
Conversie Optimalisatie (CRO)
SEA
Social Media Adverteren
Content Marketing
Recruitment Marketing
E-mail marketing
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine adverteren (SEA)
Conversie Optimalisatie (CRO)
Social Media Adverteren
User Experience (UX)
Online Marketing Fundamentals
Email marketing
Website
Van der Sluis, koploper in installatietechniek, constructie en agrarische oplossingen, wilde de beste vakmensen aantrekken om hun diensten te blijven garanderen. Wij gingen voor ze op zoek naast deze toppers.
De technische sector staat bekend om zijn trouwe en honkvaste medewerkers. Het aantrekken van nieuw, ervaren personeel is dus een uitdaging. Samen met Van der Sluis ontwikkelden we een gerichte digitale marketingstrategie, waarbij Social Media Ads een centrale rol speelden. Waarom? - inspireren/overtuigen! Het resultaat? Maar liefst 40 gekwalificeerde sollicitanten, allemaal bereid om hun vaste plek elders te verlaten voor een carrière bij Van der Sluis.
Social Media Ads:
We ontwierpen een digitale marketingstrategie gericht op het vergroten van de naamsbekendheid van Van der Sluis als aantrekkelijke werkgever in de technische sector. Het doel was niet alleen om directe sollicitaties te genereren, maar ook om Van der Sluis strategisch te positioneren voor toekomstige wervingsbehoeften.
Employer Brand
Samen met De Positie werkten we aan de ontwikkeling van een krachtig employer brand voor deze divisie binnen VDS dat de unieke bedrijfscultuur en groeikansen binnen Van der Sluis benadrukt. Dit hielp hen om zich te onderscheiden in een concurrerende markt.
Wat is er bereikt?
40
Gekwalificeerde sollicitanten
113.359
Bereikt publiek
€0,34
Kosten per klik
Van der Sluis had behoefte aan nieuw constructiepersoneel, maar de branche staat bekend om zijn honkvaste medewerkers. Hoe overtuig je zulke vakmensen om de overstap te maken naar Van der Sluis? Dankzij de gerichte Social Media Ads en een strategische inzet van digital marketing wisten we de juiste doelgroep te bereiken en te overtuigen. Dit leidde tot een succesvolle wervingscampagne en een versterking van en meer grip op de kandidatenreis.
Met een strategische inzet van digital marketing en een versterking van hun employer brand, heeft Van der Sluis niet alleen hun directe personeelsbehoeften kunnen vervullen, maar ook hun positie als aantrekkelijke werkgever binnen de technische sector op de lange termijn ijzersterk is.
Plan jouw gratis adviesgesprek en laat vandaag je resultaten nog verbeteren!