Social campagne 'vergelijkbare doelgroep'

Websitebezoekers genereren is belangrijk, maar relevante websitebezoekers zijn nog veel belangrijker. Voor Werkis / verder met werk is een structurele social media campagne opgezet op de ‘vergelijkbare doelgroep’.

Voorbeeld advertentie 'vergelijkbare doelgroep'.

Relevantie 9/10

CPC €0,20

De ‘vergelijkbare doelgroep’ is een nieuwe doelgroep, maar is vergelijkbaar met de huidige website bezoekers. Doordat deze 'lookalike doelgroep' overeen komt met de huidige website bezoekers is de kans groot dat deze groep interesse heeft in het aanbod. Uit deze campagne is gebleken dat dit voor Werkis / verder met werk ook geldt. De campagne scoorde namelijk, volgens de statistieken van Facebook, een bovengemiddelde relevantiescore van 9 uit 10. Deze hoge score leidt direct tot een lage CPC (kosten per klik), namelijk €0,20 cent per klik naar de website.

Deel deze pagina:

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?